Каретка виготовлена із квадратних труб довжиною 100 мм, шпильок з різьбою м8. Після того, як в трубах будуть висвердлені всі необхідні отвори, потрібно старанно перевірити штангенциркулем відстані від краю кожного отвору до внутрішньої сторони кожної труби і при необхідності напилком ці відстані вирівняти на кожній стороні. Це спростить налаштування ходу каретки.
Використано 12 підшипників №608. З боку основного навантаження розміщено по чотири підшипники, по боках по два. Підшипники, шпильки та труби між собою затиснуті гайками, в ході регулювання необхідно досягнути відсутності люфту. Практично це досягається сильнішим стискуванням підшипників до вертикальної труби. Вертикальну трубу доцільно брати більшу ніж 25 мм, тоді не прийдеться спилювати внутрішні гайки, які затискають підшипники в каретці.
Після налаштування каретки на вертикальній трубі, необхідно перевірити наявність 90 градусів між загвинченими спереду гайками у вертикальній площині та станиною, а в разі необхідності під гайки підкласти додаткові шайби, бо не завжди вдається ідеально виконати отвори в трубах.
Наступний крок- виготовлення кріплень під певні інструменти. Оскільки основне призначення стійки- свердління фольгованого текстоліту, то був залучений двигун з виготовленого раніше свердлильного верстата.
Це асинхронний двигун на 220 В від котушкового магнітофону, який закріплений на платформі від фотозбільшувача. На каретку він кріпиться за допомогою металевої пластини розмірами 100х80х2 мм. На вал двигуна пригвинчений цанговий затискач, який дозволяє використати всі дрібні свердла. В даній конструкції стійки є можливість досягнути положення свердла в 90 градусів стосовно станини шляхом повороту двигуна в місці кріплення до каретки.
Для кріплення дрилі використав відрізок труби із внутрішнім діаметром 41 мм, який розрізав поперек та довів до необхідних 43 мм, потім приварив подовжену гайку м8, розрізав її та в одній половині висвердлив різьбу. Труби 25 мм, вертикальна надає конструкції жорсткість, в нижній її частині розміщений дерев'яний брус для обмеження ходу каретки вниз. Регулювання вертикального положення дриля здійснюється поворотом пластини на каретці або підкладанням під пластину додаткових шайб.
Відеозвіт:
Немає коментарів:
Дописати коментар